مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 21:122022-07-24اجتماعي

دروازه عتبات| اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات


سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز مهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با رایزنی های صورت گرفته زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران نیز می توانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً با اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرزها کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه های در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر را از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران عنوان کرد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام ما هیچگونه کمبودی را احساس نکردیم.

وی با بیان اینکه در بازدید میدانی صورت گرفته با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچگونه کمبودی احساس نشد، تصریح کرد: امیدواریم در اربعین امسال در استان ایلام بتوانیم با سهولت و کمترین توقف خدمات مطلوبی به زائران ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات

دروازه عتبات| اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات